fbpx

Karbonhidrat Diyeti Nedir

Abrahamson Metodu

SAĞLIKLI BESLENME METODU

Abrahamson Metodu ile zorlanmadan Düşük Karbonhidrat Diyeti

1

ABRAHAMSON METODU

Abrahamson Metodu ile yemeden duramadığınız Şekerli ve basit karbonhidratlara olan yeme alışkanlığınız sonlanır. Zorlanmadan sağlıklı beslenme alışkanlığı Kazanırsınız.

2

RAFİNE ŞEKER

Canınız rafine şeker çekmez. şeker ihtiyacınızı doğal şerden alırsınız. Doğal meyveler, bal, kuru meyveler bazı doğal şeker kaynaklarıdır.

3

1 YIL HİZMET GARAMTİSİ

1 Yıl uzman danışmanlarımızın kontrolünde beslenme düzeniniz kontrol edilir. Bu süreç sizin kilo vermenizi ve enerjinizin artmasını sağlar.

Karbonhidrat diyeti nedir ?

Düşük karbonhidratlı bir diyet, kişilerin daha sağlıklı ve hızlı kilo vermelerine yardımcı yardımcı olmaktadır.

Abrahamson metoduyla amaç karbonhidratsız beslenme değildir asıl olan zorlanmadan zararlı karbonhidratları hayatınızdan çıkarmaktır.

Sağlıklı beslenme alışkanlığının kazanılmasıyla kilo kaybı sağlanır.

Abrahamson metodu sizin şeker ve şekere çok hızlı dönüşen basit karbonhidratlara olan yeme arzunuzu sonlandırır. Karbonhidrat ve şeker diyeti sağlıklı kilo vermenizi ve sağlığınızı korur.

Basit karbonhidratları hayatınızdan çıkartmak, kan dolaşımındaki ana yağ taşıyan ve partikül olan trigliseritleri düşürmek için faydalıdır. Ayrıca koruyucu HDL kolesterolünde büyük artış sağlamaktadır.

Düşük / Basit karbonhidratlı bir diyet için, bitkisel besinleri, baklagilleri, bazı meyve ve sebzeleri menünüze ekleyebilirsiniz.

Araştırmalar, protein ve yağ seçimlerinde, sağlıklı kaynaklardan geldiği sürece orta derecede düşük karbonhidratlı bir diyetin kalbe yardımcı olabileceğini göstermektedir.

Düşük Karbonhidrat Diyeti

Hedefiniz tamamen karbonhidratsız bir diyet olmamalı. Çünkü vücudumuzun sağlıklı karbonhidratlara ihtiyacı vardır.

Abrahamson Metodu Zararlı karbonhidratlardan Şekeri zorlanmadan hayatınızdan çıkartır. Ayrıca Kan şekerinizi yükselten zararlı karbonhidrat olan Patates, pirinç, mısır, unlu gıdalara olan yeme arzunuzu düzenler.

Yapılan bir araştırmada, 82.802 kadından oluşan 20 yıllık araştırma yapılmıştır.  Düşük basit karbonhidrat diyetleri ile kalp hastalığı ve  diyabet riski araştırılmıştır.

Bitkisel yağ veya protein değeri yüksek,  düşük karbonhidratlı diyetler yiyen kadınların kalp hastalığı riski oranı yüzde 4 daha azaldığı görülmüştür.  Tip 2 diyabet riski azaldığı görülmüştür.

Karbonhidrat diyeti nedir ?

Zararlı karbonhidratlar, protein, sebze ve faydalı karbonhidratlar kan basıncını ve “kötü” LDL kolesterolü düşürdüğü gözükmüştür.

Düşük karbonhidratlı diyet genellikle kilo vermek için kullanılır.

Düşük karbonhidrat diyetleri diğer adıyla sağlıklı karbonhidrat diyeti, tip 2 diyabet hastalığını azaltarak sağlık beslenme oluşturur.

Neden düşük karbonhidratlı bir diyet uygulayabilirsiniz? Düşük karbonhidratlı bir diyet izlemeyi seçebilirsiniz, çünkü: Kilo vermenize yardımcı olmak için belirli karbonhidratları hayatınızdan çıkartmalısınız. Karbonhidrat Bağımlılığı sağlıksız bir beslenme alışkanlığı oluşturur.

Karbonhidrat Diyetinde Neler Yenir ?

Abrahamson metodunda düşük karbonhidratlı gıdalara olan yeme arzunuz sonlanır ve yerine besleyici ve lifli karbonhidratlar tüketerek sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız.

Kompleks karbonhidratları tükettiğinizde çok hızlı kanınızda parçalanarak şekere dönüşür. Eğer tatlı / şeker ve basit karbonhidrat tüketiyorsanız, önemki bir kısır döngü içine girersiniz. Bilir kişi yönlendirmesi ile yapılan Karbonhidrat diyeti zararları ortadan kalkar. ihtiyacımız olan sağlıklı beslenme alışkanlığıdır.

Basit karbonhidratlı gıdalar tükettiğinizde, Kan şekeriniz çok hızlı artar ve kısa sürede düşer. Kan şekeriniz her düştüğünde acıkırsınız. Abrahamson metodu sizin bu kısır döngüyı kırmanıza destek olur.

Diğer sağlık yararları

Karbonhidrat diyeti nedir ?

Düşük karbonhidratlı diyetler, diyabet, yüksek tansiyon ve kalp hastalıkları gibi ciddi sağlık durumlarının önlenmesine veya iyileştirilmesine yardımcı olabilir.

Kilo vermenize yardımcı olan her diyet, kardiyovasküler hastalık ve diyabet için risk faktörlerini azaltabilir veya hatta tersine çevirebilir.

Basit kabonhidratlardan uzak durarak kan kolesterolünü veya kan şekeri düzeylerini en azından geçici olarak iyileştirebilir.

Basit karbonhidrat diyeti, yüksek yoğunluklu lipoprotein (HDL) kolesterol ayrıca trigliserit değerlerini orta karbonhidrat diyetlerden daha fazla iyileştirebilir.

Bu sadece kaç karbonhidrat yediğinizden değil, aynı zamanda diğer yiyecek seçeneklerinizin kalitesinden de kaynaklanabilir.

Abrahamson metoduyla Karbonhidrat diyeti yapanlar kalıcı kilo verebilirler.

Karbonhidrat kilo verdirirmi ?

Şeker ve Karbonhidrat diyeti nedir ? Bazı karbonhidratlı gıdalar (şeker, pirinç, un, mısır, patates) çok hızlı kanımızdaki şeker oranını yükseltir ve sürekli acıkmamıza neden olur. Bu gıdalara kilo almamızı tetikler.

Karbonhidratı düşük diyetler;

Diğer tarafta lif oranı yüksek faydalı karbonhidratlar sizin tok tutar ve kilo vermemizde destek olur. Düşük karbonhidrat kullanımı yerine sağlıklı karbonhidrat kullanımı beslenmemizi destekler.

Şekersiz ve Karbonhidratsız Diyet Faydalımı ?

Şeker bir karbonhidrat cinsidir, bağımlılık yaratır, kan şekerinizi yükseltir. Diyette karbonhidrat alımı önemlidir.

Şeker ve karbonhidrat diyeti

Karbonhidratlar şeker ile birlikte kan şekerini yükseltir, şekerin bağımlılık etkisi basit karbonhidratların etkisiyle çok daya teklikeli olur.

Karbonhidrat diyeti kilo alma konusunda yeterli olabilir ancak asıl olan Şeker bağımlığının sonlanması ve kontrollü karbonhidrat tüketimidir.

Abrahamson motodu ile şeker yeme arzunuz sonlanır ve karbonhidrat diyeti nasıl yapılır sorusunun sonucu zorlanmadan elde edilir.

Karbonhidrat Diyeti Nedir” te bir düşünce

  1. blank
    Aslı cebeci diyor ki:

    Karbonhidrat diyeti ile hızlı ve kalıcı kilo vermek mümkün. Ben sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmak için Abrahamson metodunu seçtim.

Yorumlar kapalıdır.

Call Now Button
× WhatsApp