zorlanmadan şeker karbonhidratı hayatınızdan çıkartın

Bu bir diyet programı değil, zorlanmadan sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmanızı sağlayan bir bütünsel uygulamadır. Bağışıklık sisteminizi güçlendirir, fazla kilolarınızı verirsiniz, ve kalıcı sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız. 

Şeker ve Karbonhidratı Bırakmak İçin Yapılması Gerekenler

Abrahamson Metodu Nasıl Çalışır

Şeker ve Karbonhidratı kesmek sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmanızı sağlar. Abrahamson Metoduyla şeker ve bağımlılık yaratan karbonhidratlara olan yeme arzunuz sonlanır. Bu bir Şeker & Karbonhidrat diyetidir.

Zararlı Karbonhidratlar yendiğinde çok hızlı Şekere dönüşür. Zararlı Şekeri Besler. karbonhidrat diyeti ile kısa sürede sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız.

Şeker tüketimi yada bağımlılık yaratan karbonhidratlar hızlı hazım edilmekte, hızlı şekilde vücudunuzdaki glikoz oranını arttırmaktadır. Yükselen kan şekeriniz çok kısa sürede düşerek tekrar şeker ve zararlı karbonhidratları yeme duygusunu oluşturur.

Şeker & bağımlılık yaratan karbonhidratlar kısır döngü yaratmakta ve sürekli acıkarak yeme arzunuzu tetiklemektedir.

Abrahamson Metoduyla inatçı döngü kırılır. Şeker tüketimi tamamen sonlandırılarak, zararlı basit karbonhidratlar yerine lifli ve enerji salınımı daha yavaş kompleksli karbonhidratları tüketerek daha uzun süre tok kalmanız sağlar. Şeker ve Karbonhidratı kesmek Diyeti sizin zorlanmadan kilonuzu kontrol altında tutmanızı sağlar.

Sağlıklı beslenme metodu

Canınız çekmeden şekerli ve zararlı karbonhidratlı gıdalardan uzak durursunuz.

Bu dönemde neler Yersiniz: Sebze, et balık çeşitleri ve faydalı karbonhidratlar. Şeker ve Karbonhidratı bırakmak sağlığınızın değişmesi için en önemli adımdır. Bağışıklık sisteminizi güçlenir.

Canınız çekmeden şekerli ve zararlı karbonhidratlı gıdalardan uzak durursunuz.

Bu dönemde neler Yersiniz: Sebze, et balık çeşitleri ve faydalı karbonhidratlar. Şeker ve Karbonhidratı bırakmak sağlığınızın değişmesi için en önemli adımdır. Bağışıklık sisteminizi güçlenir.

Bir aydan sonra Bağımlılık yaratan karbonhidratlardan haftada 2 kere yiyebilirsiniz.

Canınız Zararlı Karbonhidratları ve Basit şekerli gıdaları çekmez. Zararlı Şekeri tamamen hayatınızdan çıkartırsınız. Ve kontrolümüz altında belli oranlarda Bağımlılık yaratan karbonhidratlardan yiyebilirsiniz. Abrahamson metoduyla, Şeker ve karbonhidratı kesmek sürekli yeme duygusu uyandıran kısır döngünü kırar.

Şeker, Karbonhidrat Kilo Aldırıyor

Şeker Karbonhidrat Diyeti

Şeker bir bağımlılık maddesidir. Kan şekerinizi yükseltir, sürekli yeme arzusu yaratır. Şeker ve Karbonhidrat temelli beslenme kilo olmanıza ve kan değerlerinizin bozulmasına neden olur.

Kilo Verme

Zorlanmadan Kilo Verin

Abrahamson metoduyla şekerli gıdalara olan yeme arzunuz Tek seansta sonlanır. Canınız Şekerli gıdaları çekmez. Sıkıcı ve yorucu diyet yapmazsınız.

Zorlanmadan

Abrahamson Metodu

Abrahasmon metodu Ehud Abrahamson tarafından geliştirilmiştir. Bio Enerji ve farklı teknikleri barındırır. 36 Yıldır dünyanın bir çok ülkesinde uygulanmaktadır.

Abrahamson Metodu