fbpx

Ekmek Bağımlılığı

Abrahamson Metoduyla yemeden duramadığınız şekerli ve unlu gıdalara olan yeme arzunuz tek seansta sonlanır.

  • 1 Yıl hizmet garantisi
  • 36 Yıllık hizmet

Dünyanın bir çok ülkesinde 36 yıldır, Türkiye’de 7 yıldır faaliyet göstermekteyiz. Abrahamson Metodu kalıcı ve sağlıklı beslenme alışkanlığı sağlar.

1 yıl Hizmet garantisi ve uzman danışmanlarımızın kontrolünde sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız. 

EKMEK BAĞIMLILIĞINDAN NASIL KURTULURUM

Ekmek bağımlılığı temelinde basit karbonhidrat ve şeker bağımlılığı yatmaktadır.

Ekmek bağımlılığı, Lezzet, doku ve yüksek karbonhidrat içeriği olan ekmek, yemeyi bırakmayı zorlaştırır. Ekmek Buğdaydan elde edilir ve son 20 yıl içerisinde Buğdayın içeriğinin değişmesi GDO etkisinden dolayı içeriğinde bulunan gluten maddesi vücudumuzun kabullendiği sınırların ötesine geçmiştir.  Aslında, birçok insan ekmek yerken, onları daha fazla yemelerini sağlayan bir kimyasal işlemi yiyor oluyor.

Ekmek ve Buğday 

Ekmek bağımlılığından kurtulmak için, içinde buğday gluten ve basit şeker içeren bütün gıdaları hayatınızdan çıkartmalısınız. Bu gıdalar iç içe olduğundan yeme dürtünüzü tetiklemekte ve bir çok hastalığa neden olmaktadırlar. 

omnisquo et es doluptas restibustrum et et quo veribusciis apis experro.

Kilo Verme İletişim

EKMEK BAĞIMLILIĞINDAN KURTULMAK KOLAY MI ? 

Abrahamson metodu ile yemeden duramadığınız ekme (buğdaydı gıdalar) basit şekerden tamamen kurtulabilirsiniz. 

Ekmek bağımlılığı, hamur işleri tutkusu, bir ilaç kadar bağımlılık yapar. Bu insanlar ekmek yediğinde, vücutları “açlık hormonu” olarak da bilinen çok fazla insülin salgılar.

Zamanla, kişi insülin direnci geliştirebilir Ekmek bağımlılığı normalde iç organları besleyen glukozun kan dolaşımında sıkışıp kalmasına neden olur. Tip 2 diyabet ortaya çıkabilir.

Ekmek bağımlılığı Yüksek kan şekeri seviyeleri aynı zamanda açlığı tetikler ve bu da kişinin yüksek karbonhidratlı yiyecekler istemesine neden olur. Bu yiyecekleri yemek, vücutta daha fazla insülinin serbest bırakılmasına ve göz ardı edilmesine neden olur ve ardından kan glukoz seviyeleri yükselir. Hamur işleri tutkusu sağlıksız bir döngüdür.

EKMEK BAĞIMLILIĞINDAN KURTULMAK KOLAY MI ? 

Abrahamson metodu ile yemeden duramadığınız ekme (buğdaydı gıdalar) basit şekerden tamamen kurtulabilirsiniz. 

Ekmek bağımlılığı, hamur işleri tutkusu, bir ilaç kadar bağımlılık yapar. Bu insanlar ekmek yediğinde, vücutları “açlık hormonu” olarak da bilinen çok fazla insülin salgılar.

Zamanla, kişi insülin direnci geliştirebilir Ekmek bağımlılığı normalde iç organları besleyen glukozun kan dolaşımında sıkışıp kalmasına neden olur. Tip 2 diyabet ortaya çıkabilir.

Ekmek bağımlılığı Yüksek kan şekeri seviyeleri aynı zamanda açlığı tetikler ve bu da kişinin yüksek karbonhidratlı yiyecekler istemesine neden olur. Bu yiyecekleri yemek, vücutta daha fazla insülinin serbest bırakılmasına ve göz ardı edilmesine neden olur ve ardından kan glukoz seviyeleri yükselir. Hamur işleri tutkusu sağlıksız bir döngüdür.

Kilo Verme Bilgi

Ekmek bağımlılığı na neden olan buğday, Sofra şekeri de dahil olmak üzere diğer herhangi bir karbonhidrattan daha fazla dönüştürülen amilopektin A içerir. İki dilim kepekli ekmek, bir şeker çubuğundan daha yüksek bir seviyededir. Ekmek yendikten yaklaşık iki saat sonra, kan şekeri düşer ve beyniniz zararlı karbonhidrattan, glutenden başka bir şey düşünmemeye başlar, açsınızdır.

Diyelim ki kahvaltıda simit, yada ekmek var. Ve bu bunları tüketiyorsunuz,  İki saat sonra tekrar canınız bir şeyler yemek istiyor, iş yerinde hemen krakerinizi yemeye başlıyoursunuz, bu kısır döngü sürekli devam etmekte. Bu yüksek ve alçak döngüler gün boyu devam ediyor, bu yüzden sürekli aç ve sürekli yemek yeme ihtiyacı hissediyorsunuz.

Şekeri, Buğdayı, basit karbonhidratlı gıdaları yada gluteni  diyetinizden çıkarırsanız, öğünler arasında artık aç kalmazsınız çünkü bu döngüyü durdurmuşsunuzdur. İştah açıcıyı kestiniz ve sonuç olarak çok hızlı bir şekilde kilo veriyorsunuz.

Buna, ekmek bağımlılığı sonucunda buğdaylı gıdalar yemenin psikolojik etkisinide ekleyebiliriz  Ekmek gibi gıdalar geçici iyi hissetme duyguları ile güçlü bir şekilde ilişkilidir. Bu yüzden pek çok insan kendini yalnız hissettiğinde, strese girdiğinde, üzgünken veya sıkıldığında yüksek karbonhidratlı yiyecekler yemektedir.

 

Call Now Button
× WhatsApp