fbpx

Ekmek Bağımlılığı

Bio-Enerji

Sürekli Ekmek, hamur işleri yada şakerli gıdalar yiyorsanız, sağlığınız tehlikededir.

Bu gıdalar birlikte hareket ederek aç olmasanızda sürekli yeme arzusu yaratmaktadır.

Sigarayı bırakmak mümkün

Abrahamson metoduyla yemeden duramadığınız Şeker & Gluten arzunuz tek seansta sonlanır.

Asıl olan sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmaktır, destek ekibmiz 1 yıl boyunca sizi düzenli olarak takip eder ve sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmanıza destek olur.

Lezzet, doku ve yüksek karbonhidrat içeriği ekmek yemeyi bırakmayı zorlaştırır. Ekmek Buğdaydan elde edilir ve son 20 yıl içerisinde Buğdayın içeriğinin değişmesi GDO etkisinden dolayı içeriğinde bulunan gluten maddesi vücudumuzun kabullendiği sınırların ötesine geçmiştir.  Aslında, birçok insan ekmek yerken, onları daha fazla yemelerini sağlayan bir kimyasal işlemi yiyor oluyor.

Ekmek ve Buğday

Ekmek bağımlılığından kurtulmak için, içinde buğday gluten ve basit şeker içeren bütün gıdaları hayatınızdan çıkartmalısınız. Bu gıdalar iç içe olduğundan yeme dürtünüzü tetiklemekte ve bir çok hastalığa neden olmaktadırlar.

EKMEK BAĞIMLILIĞINDAN KURTULMAK KOLAY MI ?

Abrahamson metodu ile yemeden duramadığınız ekme (buğdaydı gıdalar) basit şekerden tamamen kurtulabilirsiniz.

Ekmek bağımlılığı, hamur işleri tutkusu, bir ilaç kadar bağımlılık yapar. Bu insanlar ekmek yediğinde, vücutları “açlık hormonu” olarak da bilinen çok fazla insülin salgılar.

Zamanla, kişi insülin direnci geliştirebilir Ekmek bağımlılığı normalde iç organları besleyen glukozun kan dolaşımında sıkışıp kalmasına neden olur. Tip 2 diyabet ortaya çıkabilir.

Ekmek bağımlılığı Yüksek kan şekeri seviyeleri aynı zamanda açlığı tetikler ve bu da kişinin yüksek karbonhidratlı yiyecekler istemesine neden olur. Bu yiyecekleri yemek, vücutta daha fazla insülinin serbest bırakılmasına ve göz ardı edilmesine neden olur ve ardından kan glukoz seviyeleri yükselir. Hamur işleri tutkusu sağlıksız bir döngüdür.

Ekmek bağımlılığı na neden olan buğday, Sofra şekeri de dahil olmak üzere diğer herhangi bir karbonhidrattan daha fazla dönüştürülen amilopektin A içerir. İki dilim kepekli ekmek, bir şeker çubuğundan daha yüksek bir seviyededir. Ekmek yendikten yaklaşık iki saat sonra, kan şekeri düşer ve beyniniz zararlı karbonhidrattan, glutenden başka bir şey düşünmemeye başlar, açsınızdır.

Diyelim ki kahvaltıda simit, yada ekmek var. Ve bu bunları tüketiyorsunuz,  İki saat sonra tekrar canınız bir şeyler yemek istiyor, iş yerinde hemen krakerinizi yemeye başlıyoursunuz, bu kısır döngü sürekli devam etmekte. Bu yüksek ve alçak döngüler gün boyu devam ediyor, bu yüzden sürekli aç ve sürekli yemek yeme ihtiyacı hissediyorsunuz.

Buğdayı yada gluteni  diyetinizden çıkarırsanız, öğünler arasında artık aç kalmazsınız çünkü bu döngüyü durdurmuşsunuzdur. İştah açıcıyı kestiniz ve sonuç olarak çok hızlı bir şekilde kilo veriyorsunuz.

Buna, ekmek bağımlılığı sonucunda buğdaylı gıdalar yemenin psikolojik etkisinide ekleyebiliriz  Ekmek gibi gıdalar geçici iyi hissetme duyguları ile güçlü bir şekilde ilişkilidir. Bu yüzden pek çok insan kendini yalnız hissettiğinde, strese girdiğinde, üzgünken veya sıkıldığında yüksek karbonhidratlı yiyecekler yemektedir.

× WhatsApp İletişim