fbpx

Kilo Verme Yöntemleri

Abrahasmon Metodu ile

Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı Kazanırsınız.

Bilgi Hakkımızda

KİLO VERME YÖNTEMLERİ

Abrahasmon Metodu Sizin Kalıcı Kilo Vermenizi Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı Kazanmanızı Sağlar.

KİLO VERME YÖNTEMLERİ

Kilo verme yöntemleri hakkında bir çok uygulama bulunmaktadır. Abrahamson metodu olarak asıl olanın sağlıklı beslenme alışkanlığı olduğuna inanıyoruz. Sağlıklı kilo verme ve sağlıklı beslenme bütünsel bir konudur.

En kolay kilo verme yöntemleri arasında doğal kilo verme yöntemleri olarak bilinen Abrahamson metodu ile Amacımız sizlere diyet yapmadan zorlanmadan sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırmaktır.

Kilo Verme bilgi

1- Diyetinize Protein Ekleyin

Kilo kaybı sürecinde, kas yapınızı güçlendirmeniz için protein içeren gıdaları tüketmelisiniz.

Vücudunuz yediğiniz proteini sindirirken ve metabolize ederken kalori yakar, bu nedenle yüksek proteinli bir diyet metabolizmayı günde 80-100 kalori kadar artırabilir.

Yüksek proteinli bir diyet, kendinizi daha dolu hissetmenizi ve iştahınızı azaltmanızı sağlayabilir. Aslında, bazı çalışmalar, insanların yüksek proteinli bir diyette günde 400’den az kalori aldığını göstermektedir.

Acil kilo verme yöntemleri yada bölgesel kilo verme yöntemleri arayışındaysanız, kilo kaybınız sırasında kas kaybını önlemek için protein ihtiyacınızı karşılamalısınız.

2- İşlenmiş Gıdalar Tüketmeyin

İşlenmiş gıdalar genellikle ilave şekerler, ilave yağlar ve kalorilerde yüksektir. Kimyasal bazlıdır.

Dahası, işlenmiş gıdalar sizi mümkün olduğunca yemeniz için tasarlanmıştır. İşlenmemiş gıdalar bağımlılık yapıcı bir yeme alışkanlığı yaratır. En etkili kilo verme yöntemleri sizi işlenmiş gıdalardan uzak tutandır.

3- Sağlıklı Gıdaları evinizde bulundurun.

Çalışmalar, evde tuttuğunuz yiyeceğin kilo ve yeme davranışını büyük ölçüde etkilediğini göstermiştir

Evinizde çiğ kuruyemiş , yoğurt, salatalık gibi yemesi kolay atıştırmalıklar bulundurun. Sağlıklı kilo verme yöntemleri,sizin sağlıklı gıdaları tanımanızı sağlar.

4- Şeker Tüketiminizi sonlandırın

Şeker bağımlılık yapar, aç olmasanız da yemek istersiniz.

Çok fazla şeker yemek, kalp hastalığı, tip 2 diyabet ve kanser de dahil olmak üzere dünyanın önde gelen hastalıklarından bazıları ile bağlantılıdır

Şeker, içerik listelerinde birçok isme sahip olduğundan, bir ürünün gerçekte ne kadar şeker içerdiğini anlamak çok zor olabilir. Şeker ihtiyacınızı doğal şekerden sağlayın. Kalıcı kilo verme yöntemleri ve diyet yapmadan kilo verme yöntemleri sadece şeker bağımlılığının sonlanmasıyla başarılı olur

5- Bol Su İçin

Hızlı ve etkili kilo verme yöntemleri, düzenli İçerek gerçekleşir. Su kilo kaybına yardımcı olmaktadır. Vücudunuzdaki toksinleri su yardımıyla dışarı atarsınız.

0,5 litre  su içmek, yaktığınız kalorileri bir saat sonra% 24-30 oranında artırabilir.

Yemeklerden önce içme suyu, özellikle orta yaşlı ve yaşlı insanlar için daha az kalori alımına neden olabilir. Su, kalorisi ve şekeri yüksek olan diğer içeceklerin yerini aldığında özellikle kilo vermek için faydalıdır. Abrahamson metodu uygulamasının ardından 1 ay boyunca saat başı bu içilerek vücuttan kimyasallar atılır.

6-(Şekersiz) Kahve İçmek

Kahve antioksidan içerikli ve faydalı bileşenlerden oluşmuş bir içecektir.

Kahve içmek, enerji seviyelerini ve yaktığınız kalori miktarını artırarak kilo kaybını destekleyebilir (24 Güven Kaynağı, 25 Güven Kaynağı, 26 Güven Kaynağı).

Kafeinli kahve metabolizmanızı% 3-11 oranında artırabilir ve tip 2 diyabet gelişme riskinizi% 23–50 oranında azaltabilir (27 Güvenceli Kaynak, 28 Güvenceli Kaynak, 29 Güvenceli Kaynak).

Ayrıca, siyah kahve çok kilo kaybı dostudur, çünkü kendinizi tok hissetmenizi sağlayabilir ve neredeyse hiç kalori içermez.

7- Lifli Gıdalar tüketin

Sebze, baklagiller gibi, Lifli ve şeker değeri düşük karbonhidratlar tüketin. Daha uzun süre tok kalırsınız ve daha besleyici gıdalar tüketmiş olursunuz. İdeal kilo verme yöntemleri sizi lifli gıdalar tüketerek beslenmeye yöneltir.  

8- Sıvı Kalorilerden Kaçının

Sıvı kaloriler şekerli alkolsüz içecekler, meyve suları, çikolatalı süt ve enerji içecekleri gibi içeceklerden gelir. Diyetsiz hızlı kilo verme yöntemleri sağlıklı beslenme alışkanlığınızın kazanılmasıyla gerçekleşir.

Bu içecekler, artan obezite riski de dahil olmak üzere çeşitli şekillerde sağlık için kötüdür. Bir çalışmada, her gün şekerle tatlandırılmış bir içeceğin porsiyonunda çocuklar arasında obezite riskinde% 60 oranında ciddi bir artış olduğu gösterilmiştir. Beyninizin sıvı kalorileri katı kalorilerle aynı şekilde kaydetmediğini de not etmek önemlidir, bu nedenle bu kalorileri yediğiniz her şeyin üstüne eklersiniz

9- Rafine Karbonhidrat alımınızı sınırlayın

Rafine karbonhidratlar, yararlı besin maddelerinin çoğunu ve lifini çıkarmış karbonhidratlardır.

Rafine etme işlemi, kolayca sindirilen karbonhidratlardan başka bir şey bırakmaz, bu da aşırı yeme ve hastalık riskini artırabilir

Rafine karbonhidratların ana besin kaynakları beyaz un, beyaz ekmek, beyaz pirinç, gazlı içecekler, hamur işleri, atıştırmalıklar, tatlılar, makarna, kahvaltılık tahıllar ve eklenmiş şekerdir.

10- İçecek (Şekersiz)

Yeşil Çay Yeşil çay, antioksidanlarla yüklü doğal bir içecektir. Yeşil çay içmek, artan yağ yakımı ve kilo kaybı gibi birçok fayda ile bağlantılıdır.

Yeşil çay enerji tüketimini% 4 oranında artırabilir ve seçici yağ yakımını, özellikle zararlı karın yağını% 17’ye kadar artırabilir. Matcha yeşil çay, normal yeşil çaydan daha güçlü sağlık yararlarına sahip olabilecek çeşitli toz yeşil çaydır.

iletişim

11- Kararınca Meyve ve Sebze Yiyin

Meyve (fazla yenmesi şeker seviyenizi yükseltebilir, kararınca tüketilmelidir.)  ve sebzeler son derece sağlıklı, kilo verme dostu gıdalardır. Su, besin ve lif bakımından yüksek olmasının yanı sıra, genellikle çok düşük enerji yoğunluğuna sahiptirler. En güzel kilo verme yöntemleri size doğal besinler sunan ve kısıtlamayandır.

12- Düşük Karbonhidrat Tüketin

Düşük karbonhidrat tüketimi kilo kaybı için çok etkili olduğunu göstermiştir. Mısır, pirinç, unlu gıdalar ve patates tüketimini kontrollü yapın. Bu gıdalar yüksek oranda şeker içerir ve yeme arzunuzu tetikler.

Karbonhidratları sınırlamak ve daha fazla yağ ve protein yemek iştahınızı azaltır ve daha az kalori almanıza yardımcı olur.

Düşük karbonhidratlı gıdalar yiyerek, hastalık için birçok risk faktörünü de iyileştirebilir.

13- Daha Yavaş Yiyin

Çok hızlı yerseniz, vücudunuz dolu olduğunuzu bile fark etmeden çok fazla kalori yiyebilirsiniz. Daha hızlı yiyenlerin, daha yavaş yiyenlere kıyasla obez olma olasılığı daha yüksektir. Eğer ne gıdaları tanırsanız ve ne yaptığınızı biliyorsanız, mucize kilo verme yöntemleri yerine en sağlıklı kilo verme yöntemleri tercih edilmelidir.

Daha yavaş çiğnemek, daha az kalori almanıza ve kilo kaybına bağlı hormon üretimini artırmanıza yardımcı olabilir

14- Bazı Yağları Hindistan Cevizi Yağı ile Değiştirin

Hindistan cevizi yağı, diğer zincirlerden farklı olarak metabolize edilen orta zincirli trigliseritler olarak adlandırılan yağlarda yüksektir. Faydalı yağlar, zeytin yağı, badem yağı sağlığınız için önemlidir.

15- Spor ve Hareket

Abrahasmon metodu bütünsel bir uygulama olup kilo verme sürecinde maksimum hareketlilikte olmanızı sağlar. Spor ve kilo verme yöntemleri bütünsel yaklaşımın parçasıdır.

Çalışmalar, daha az kalori tüketmenize yardımcı olurken metabolizmanızı biraz artırabileceklerini göstermektedir

 

iletişim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Call Now Button
× WhatsApp