fbpx

Sigarayı Bırakmak İçin

TEK SEANSTA SİGARAYI BIRAKABİLİRSİNİZ 

36 Yıldır Dünyanın bir çok ülkesinde faaliyet gösteren Abrahamson Metodu tek seansta % 90 başları oranına sahiptir. Sigara Bırakmak için 1 yıl boyunca uzman danışmanlarımızın kontrolünde olursunuz. 

Geleceğiniz için Değişim Başlasın

 

Sigarayı Bırakmak İçin Ne yapılmalı

Hepimiz sigara içmenin sağlık risklerini biliyoruz, ancak bu alışkanlıktan kurtulmayı daha kolay hale getirmiyor. İster ara sıra bir kaç adet sigara içiyor olun,  ister günde 3 paket sigara için  bırakma işlemi uygulaması değişmez. Sigarayı Bırakmak için yapılması gerekenleri Abrahamson Metodu ile öğrenebilirsiniz. 

Tütün içmek hem fiziksel bir bağımlılık hem de psikolojik bir alışkanlıktır. Sigaradaki nikotin geçici ve bağımlılık yaratan sorunlara neden olur. Düzenli nikotin kullanımının ortadan kaldırılması, vücudunuzun geçici fiziksel yoksunluk belirtileri ve istekleri yaşamasına neden olur. Nikotinin beyindeki “anlık iyi hissetme” etkisi nedeniyle, sigara içimini artırır, anlık stresi azaltır ve anlık gevşemenizi sağlar.

Sigara Bırakma Bilgi

Sigara içmek aynı zamanda depresyon, kaygı ve hatta sıkıntı ile başa çıkmanın bir yolu olduğunu düşüyor olabilirsiniz. Ancak bu etki anlıktır ve daha fazla sağlık sorunlarının ortaya çıkmasına neden olur. 

Sigara bırakmak için farkındalığınızın, kararınız ile birleşmesi gerekli.  İşyerinizde veya okulda mola verirken veya yoğun bir günün sonunda işe gidip gelirken sabah kahvenizle sigara içmeniz otomatik bir yanıt olabilir. Ya da belki arkadaşlarınız, aileniz veya iş arkadaşlarınız sigara içiyor ve onlarla ilişkinizin bir parçası haline gelmiş olabilir.

Sigarayı bırakmak için, hem bağımlılığı hem de onunla birlikte gelen alışkanlıkları ele almanız gerekir. Abrahamson metoduyla bu süreç daha rahat yapılabilir. Doğru destek ve bırakma planıyla, daha önce birçok kez denemiş olsanızda süreci atlatabilirsiniz.

Sigarayı Bırakmak İçin Tavsiyeler

Abrahamson Metodu bir Bio Enerji yöntemi olup sigara içme arzunuzu yaratan reseptörünüzün kapatılmasını sağlar.

Uygulama sonrasında, Sigara içmeyen arkadaşlarınız ve ailenizle zaman geçirin. En sevdiğiniz sigara içilmeyen restoranda akşam yemeğine gidin.

Tetikleyiciler, sigara içme isteğinizi ortaya koyan insanlar, yerler, olaylar ve durumlardır. Bıraktığınız gün, sigara tetikleyicilerinizden kaçınmaya çalışın ve normal hayatınıza devama edin.

Sigarayı bırakmak için bazı sigara içme tetikleyicilerini alt etmenize yardımcı olacak bazı ipuçları: 

İletişim

Henüz yapmadıysanız sigaralarınızı, çakmaklarınızı ve kül tablalarınızı atın. Sigara bırakma nedeninizi bir kağıda yazın. Abrahamson Metodu ile sigarayı bıraktığınızda bol kahve için. Sigara içmeyenlerle zaman geçirin.Sigara içmenin yasak olduğu yerlere gidin.Bol dinlenin ve sağlıklı yiyin. Yorgun olmak sigara içmenizi tetikleyebilir.Sigarayla ilişkilendirebileceğiniz şeylerden kaçınmak için rutininizi değiştirin

Meşgul olmak, bırakma gününüzde sigara içmemek için harika bir yoldur. Meşgul olmak, zihninizi sigaradan uzak tutmanıza ve sizi isteksizlikten uzaklaştırmanıza yardımcı olacaktır. Bu etkinliklerden bazılarını denemeyi düşünün: 

  1. Egzersiz yapmak.
  2. Yürüyüşe çıkmak için evden çıkın. 
  3. Ellerinizi bir kalem veya kürdan ile meşgul edin veya Bolca su için.
  4. Derin nefes alarak rahatlayın. Sinemaya gidin.

  1. Funda diyor ki:

    Sigarayı bırakabileceğime hiç ümidimin kalmadığı bir anda Abrahamson Metoduyla tanıştım. :))) Hayatımı değiştirmemde rol oynadığınız için teşekkürler be positive!!!

Yorumlar kapalıdır.

Call Now Button
× WhatsApp