SİGARAYI BIRAKMA DESTEK UYGULAMASI

 

“Abrahamson metodu Bio Enerji temelli bir danışmanlık hizmetidir.. Bu Bio Enerji metodu herhangi bir şekilde sağlık hizmeti değildir.  Söz konusu metot tıbbi ve/veya medikal bir müdahale içermeyip sağlıklı bir yaşam sürülmesini kolaylaştırabilmek için danışanlara destek sağlamaktadır.”

Hemen Şimdi Ücretsiz Randevu Al






    Sigara Bırakma Sürecinize Destek Oluyoruz

    Sigara kullanımı; hastalıklara sebep olduğu bilimsel olarak ispat edilmiş olması gerçeğine karşı insanlar tarafından idrak edilemeyen kötü bir alışkanlıktır.

    Abramhamson Metodu ile Sigarayı Nasıl Bırakırım?

    Sigara bırakmaya destekleyici yöntemlerinden birisi olan Abrahamson Metodu Yüksek başarı oranına sahiptir.

    Bioenerji Metodu ile Sigara Bırakma

    Dünyada 40 yıldır uygulanan Abrahamson metodu Türkiye’de 10 yıldır uygulanmaktadır, bioenerji yöntemi ile doğal yolla sigara bırakmanıza destek olur.. Tıbbi bir uygulama değildir, ilaç cihaz yada psikolojik çalışma yapılmaz. Tamamen doğaldır.  Bu süreçte  on binlerce danışan mucize Abrahamson metodu ile sigarayı bırakmıştır. 

    Bio enerji yöntemi tamamen doğal olduğu için hamilelere de uygulanabilmektedir.

     Yapılan takiplerde, sigaraya karşı ilgisizlik gözlemlenmiştir ayrıca bir çok danışan terapi sonrasında sigara kokusundan rahatsızlık duyduğunu hatta iğrendiğini belirtmektedir. Sigarayı bırakmak için geç olmadan adım atmalısınız.

    Abrahamson Metodu ile Sigara Bırakma Yöntemi

    YÜKSEK BAŞARI ORANI

    Tek Seansta yemeden duramadığınız gıdalara olan yeme arzunuzun sonlanmasında size destek olur. . Bize 1 saat 30 dakikanızı ayırmanız yeterlidir.

    41 YILDIR UYGULANAN SİGARA BIRAKMA METODU

    Abrahamson Metodu bir çok ülkede uygulanmakta olup Türkiye’de 10 yıldır başarıyla faaliyet göstermektedir.

    TEK KOŞUL SİGARA BIRAKMA KARARINIZI ALMANIZ

    Sigarayı bırakmak için ön koşul sigarayı bırakma kararınızı almanızdır.

    YÜKSEK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

    Bütün danışanlarımız 1 yıl boyunca uzman danışmanlarımızın kontrolü altında olurlar. Çalışma destek amaçlıdır.

    DESTEK UYGULAMASIDIR

    Abrahamson Metodu dünyada Bio Enerji temelinde etkili sigara bırakma destek uygulamasıdır. Tıbbi bir metot değildir ve danışanları iyileştirme amacı ile değil destek olma amacıyla yola çıkar.

    DOĞAL UYGULAMA

    Abrahamson Metodu doğal bir uygulama olup Hamilelik döneminde ve doğum sonrasında uygulanabilir.

    Sigarayı Bırakmadan Önce Hazırlıklar

    İlk adım olarak sigara bırakma kararıyla birlikte kendinizi buna mental olarak hazırlamanız gereklidir. Herhangi bir metodu denemeden önce veya Abrahamson Metodu için terapiye gelmeden önce kendinizi 1 hafta boyunca buna hazırlamanız çok önemli. Bu süreçte sigarayı azaltın, paket almayın ve çevrenizdekilere bırakacağınızı bildirerek destek almaya başlayın. Danışanlarımızdan gelen bilgilere göre bu terapiden sonraki sürecinizi kolaylaştırmaktadır.

    Sigarayı bırakmak, sağlığınız için atabileceğiniz en önemli adımlardan biridir ve geleceğe bir yatırım olarak görülebilir. Sigara hastalılara neden olmadan önce bırakma kararı almanızda fayda olacaktır.

    Neyse ki, sigarayı kolayca tek seansta bırakmak mümkün ve Be Positive olarak size bazı öneriler sunabiliriz:

    1. Kararlı olun: Sigarayı bırakmak için kararlı olmanız gerekir. İçinde bulunduğunuz durumun ciddiyetinin farkında olun ve kendinizi bu konuda motive edin. Kendinizi sigarasız bir hayata hazırlayın. 1 hafta boyunca sigarayı azaltın ve bundan sonra asla sigara içmeyeceğinize inanın. Terapiye gelmeden önce bu fikri kendinize aşılayın.
    2. Nedenlerinizi belirleyin: Sigarayı bırakmak için nedenlerinizi belirleyin. Sağlığınız, aile üyelerinizin sağlığı veya maddi tasarruf gibi nedenler olabilir. Danışanlarımızın çoğu sağlığı bozulan ve çeşitli hastalıkları olan kişiler. Ancak sigarayı bırakmaya mecbur kalmadan bırakırsanız sağlığınızı kaybetmeden hayatınıza devam edebilirsiniz.
    3. Alternatifler deneyin: Nikotin sakızı veya nikotin bantları gibi alternatifler deneyebilirsiniz. Bu, nikotin ihtiyacınızı azaltmaya ve sigarayı bırakmanıza yardımcı olabilir. Ancak çoğu zaman verimli değildir. Nikotin bağımlılığını sonlandırmaz. Bu ürünleri kullanmayı bıraktığınızda yeniden sigara içme isteği oluşabilir.
    4. Destek alın: Sigarayı bırakmak için sevdiklerinizden destek alın. Arkadaşlarınızdan, ailenizden veya bir destek grubundan yardım isteyin. Böylece sigarayı bırakma sürecinde motivasyonunuzu koruyabilirsiniz.
    5. Stresle başa çıkın: Sigara içmek birçok insan için stresle başa çıkmak için bir yoldur. Ancak sigarayı bıraktığınızda, stresle başa çımanın alternatif yollarını öğrenin. Meditasyon, yoga veya yürüyüş gibi aktiviteler stresi azaltmaya yardımcı olabilir.
    6. Abrahamson Metodunu deneyin: Sigarayı bırakmayı defalarca deneyip sonuç alamadıysanız, sadece tek seansa ve aniden sigarayı bırakmanızı sağlacak tek yöntem olan Abrahamson metodu ile tanışın. BePositive uzmanları size bu konuda yardımcı olacaktır. 

    Sigara bırakma zor bir süreç olabilir, ancak sağlıklı bir yaşam için atılacak en önemli adımlardan biridir. Yukarıdaki önerileri deneyin ve sigarayı bırakma konusundaki kararlılığınızı koruyun.

    Sigarayı Bırakma Desteği için Şimdi Ara : 0 212 706 17 10

    Tütün Ürünleri Bağımlılığı

    Sigara bırakma için tavsiyeler;

    Sigarayı bırakmak için, 80’li yıllarda yapılan araştırmalar, sigara kullanımının nelere sebep olabileceğini gösterdi. Sağlığa zararlı olduğu görüldüğünde, Dünya Sağlık Örgütü sigaranın sağlığa verdiği ağır hasar konusunda farkındalığı yükseltmek için bildiri yayınladı.

    Sigarayı nasıl bırakırım? Tüketilen sigara ve kullanıcı sayısını azaltmak için; sigara üreticileri, paketlerin üzerine büyük karakterlerle, sigara kullanımının sağlığımıza zarar verdiğini yazmaya mecbur kılındılar. Sigarayı bırakmak için kesin bir bilincin oluşması gerekmektedir.

    Sigarayı bırakmak için yapılması gerekenler; kullanıcılar sigarayı bırakmayı denediklerinde, içeriğindeki zararlı maddeler nedeni ile zorlu reaksiyonlara maruz kaldılar. Sigaranın içinde bağımlılık yaratan 4000 üzerinde kimyasal bulunmaktadır. 

    Sigara Bırakma önerileri, bir çok insan, sigaranın zararlarını bilmesine rağmen içmeye devam eder. Bu istek, engellenemeyen arzı aslında beynimizin sigaraya bağımlı hale gelmesinden kaynaklanır. Sigaranın zararları farkındalığı arttırmıştır. sigara bırakma kararı gecikmesi erteleme bağımlılığını ortaya çıkartabilir.

    Sigarayı Bırakma Destek Hattı : 0 212 706 17 10

    Sigarayı Nasıl Bırakırım? Sigarayı Bırakmak Zor Değil

    Artık sigarayı bırakmak istiyorum diyor musunuz? Abrahamson Metodu sigara bırakma önerileri hayatızı değiştire bilir.

    Sigara bırakma konusnda ne yapmalıyım?

    Öncelikle sigarayı bırakmaya hazır olmanız gerekli. Vedalaşmaya hazır mısınız?

    İsterseniz Günde 3 paket isterseniz günde 1 adet sigara için Sigara bırakma metodu olan Abrahamson Metoduyla bırakabilirsiniz. Sigaranın günümüzde neden olduğu hastalıkların etkisi artmaktadır. Dünyada sigaraya bağlı ölümler 1. sırada küresel bir tehdit haline gelmiştir. Acil sigara bırakma kararı, sağlığımız açısından önemlidir.

    Günlük yaşamın içerisinde karar almak kolay olmayabilir. Nitekim bırakma esnasında yaşanan psikolojik ve fizyolojik süreçle başa çıkmak, gündelik hayatın baskısı nedeniyle zordur. Abrahamson metodu dünyada özel sağlık merkezleri sıralamasında önemli bir yere sahiptir.

    Sigara bırakma desteği için, Abrahamson metodunu farklı ve başarılı olmasını sağlayan en önemli faktörleri bu şekilde sıralayabiliriz,

    • Bütünsel destek uygulaması
    • Danışan takibi
    martı

    Sigarayı bırakmak için karar verdiyseniz, kararınızı asla ertelemeyin. Abrahamson Metodu bu süreçte sizin yanınızdadır.

    Hemen Bırak!

    blue1

    Nasıl Destek Alabilirim ?

    Sigarayı bırakmak için destek ekibimiz sizi takip etmekte, sürecin başarısını hızlandırmaktadır.

    istanbul sigara birakma 1

    Sigaranın Neden Olduğu Rahatsızlıklar

    Sigaraya bağlı sağlık sorunları sürekli artmaktadır. Bütün hastalıklara yakalanma oranı sigarayla katlanır.

    Sigarayı Bırakan Danışanlarımızın Yorumları

    Be Positive danışanlarımızdan sigarayı bırakma videoları ve yorumları:

    Sigaradan Kurtulmak için ne Yapmalıyım?

    Öncelikle sizin sigarayı bırakmaya hazır olmanız gerekli, eğer hayatınıza sağlık katacak bu kararı aldıysanız Abrahamson metodundan destek alabilirsiniz. Unutmayın Sigara bir bağımlılık maddesidir.

    Sigara bırakmak için nereden yardım alabilirim?  Sigaranın içindeki maddeler size sürekli tüketme hissi yaratır. Yavaş yavaş sizin sağlıksız bir hayata başlamanıza neden olur. İnsan ilk kez sigara içtiği an tütünde bulunan kimyasal maddeler tüm sistemlerine nüfuz eder. Beden bu maddeleri zehir olarak tanımlar ve aynı zehirlenmede olduğu gibi öksürme, boğulma, gözyaşlarından kusmaya kadar değişen tepkiler verir. 

    Günlük sigara kullanımı devam ettikçe beden nikotin gibi kimyasalları tanımaya başlar, beyindeki kimyasal maddeleri tanımlayan bölge artık bu maddelere alışır, işte alışkanlık (bağımlılık) da buradan gelmektedir. Beden kimyasalları tanıyıp alıştıkça, tepkisi artık ilk defaki gibi olmaz, azalır. Neyi kastediyoruz? Sigara ilk içildiğinde eğer baş dönmesi yaptıysa, örneğin kişi başlangıçta sadece haftada bir sigara ile yetiniyorsa, aynı hissi her gün hissedebilmek için, zamanla daha fazla nikotine gerek duyar. Böylelikle sigara sayısı artmakla kalmaz bir sigara ile diğeri arasında geçen zaman da kısalmaya başlar. 

    Sigara Bırakma Destek Uygulaması : 0 212 706 17 10

    Sigarayı Bırakmak için Nereden Yardım Alabilirim?

    İzzet Çapa Abrahamson metodu ile sigarayı bıraktı

    Unutmayın Abrahamson metodu ile sigarayı bırakmak için destek alabilirsiniz. Günümüzde en etkili sayılan tedavi, bir sonraki sigarayı yakma dürtüsünü, sigaraya olan teslimiyeti durduran bio enerji enerji desteğidir. Böylelikle anne babanın sigara içmesinden rahatsız olan çocuğa tekrar temiz hava soluma hakkı tanınır! Bu nedenle, tütüne bağımlılıktan kurtulmak isteyen kişiye enerji ile tedavi tavsiye edilir. Çoğu kez bu tedaviyi alan kişi kendini sigaraya tamamen kayıtsız hisseder hatta iğrenmeye başlayabilir, pasif içme durumunda mide bulantısı bile hissedebilir. 

    Sigara bırakıldığının ilk döneminde bedenin kandan nikotin artıklarını artması için bol su içmeye ve sigara dumanı olan yerlerden (pasif sigara kullanımı) uzak kalmaya dikkat edilmesi tavsiye edilir. Bizi instagram hesabımızdan takip ederek  sigara bırakma desteği için konusunda pratik bilgiler elde edebilirsiniz.

    Sigarayı Bırakmak İçin Yapılması Gerekenler

    Beden, bu zehirli kimyasalları zamanla daha etkili bir şekilde parçalayıp ayırmayı öğrenir. Günde 1-2 sigara ile başlayıp 1-2 paket sigara içmeye varan kişi, bedenini yavaş yavaş kimyasallara alıştırdığı için karar verdiği an sigarayı bırakabileceğini sanır. Eğer kendi kararı ile sigarayı bırakmak isterse, yine aynı şekilde yavaş yavaş, bedeni alıştıra alıştıra önce haftada bir sigara azaltarak sıfır sigaraya kadar gelebilir. 

    Sigarayı bırakmak için ihtiyaç duyulanlar; Bu süreç birkaç ay sürebildiği için kendi kendine sigarayı bırakmaya çalışanların çoğu zayıf düşüp başarısız olurlar. Bu nedenle birçok kişinin “istersem sigarayı bırakırım” dediklerini duyarız ama gerçekte bırakmayı denemezler bile! Bırakmayı deneyenler, bıraktıkları an “kriz” dediğimiz sigarayı bırakma belirtileri ve çektikleri acı yüzünden tekrar içmeye başlarlar.

    Sigara bağımlılığından kurtulmak ve bu gereksiz alışkanlığı ilelebet kesmek için, alkol veya uyuşturucu bağımlılığında olduğu gibi tedaviye gerek vardır. Sadece bırakmayı istemek yeterli olmaz, yardım almak gerekir. 

    Sigarayı Bırakmak İçin Destek Alın : 0 212 706 17 10