Doğum sonrası kilolar her kadını zaman zaman endişelendiren bir konudur. Kiloların kalıcı olmaması elbette önemlidir ancak endişe edilmemesi gerekir.

Abrahamson Metodu’nun en önemli farklılığı kilolara karşı bakış açısıdır. Doğumdan sonra kilo verme yeme düzeninin ayarlanması ile gerçekleşir. Yemeden duramadığınız şekerli ve hamurlu (glutenli) gıdalar hayatınızdan çıkmak zorundadır. Bizler için önemli olan bağımlılık yaratan, hastalıklara neden olan gıdaları hayatımızdan çıkartmak ve sadece sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmaktır. Eğer sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsanız. fazla kilolarınızdan çok rahat kurtulabilirsiniz.

Şekerli ve Glutenli gıdalar doğum öncesinde ve Doğum sonrasında büyük tehlikelere neden olmaktadır. Eğer Abrahamson metodunu uygularsanız, hem fazla kilolardan kurtulur hemde emzir döneminde sağlıklı beslenmiş olursunuz.

Doğumdan sonra kilo verme bazı yanlışları peşinden sürüklemektedir. Gerçekçi Olmayan Diyet ve Egzersiz Programları Bazı diyetler, özellikle de yerleşik yiyecek gruplarını kısıtlayanlar, uzun vadede sürdürülebilir değillerdir (artı, genellikle sağlıksızlar). Bir şeyi kısıtladığınız anda, vücudunuzun onu arzulamaya başladığını görebilirsiniz. Bu hızla diyete son verebilir. Gerçekçi olmayan bir egzersiz planı eklerseniz, spor salonunda haftanın yedi günü çok az bir egzersiz yapmaktan, kilo almanın neden bu kadar yaygın olduğunu görmek kolaydır. Başlangıçta kilo vermenize rağmen, bu aşırı diyet ve egzersiz programları sadece kısa bir süre için onları takip edebileceğiniz ciddi değişiklikler gerektirir. Ayrıca, ilerlemeye devam edebileceğiniz yeni ve sağlıklı alışkanlıklar yaratmayı öğrenmiyorsunuz. Asıl olan Şeker ve Gluten bağımlılığından kurtulmaktır.

ABRAHAMSON METODU İLE FAZLA KİLOLARINIZDAN KURTULABİLİRSİNİZ

1- Yemedeiğiniz, Şekerli ve Glutenli gıdalara olan yeme arzunuz son bulur.

2- Yemeden duramadığınız gıdaları canınız çekmez.

Doğumdan sonra kilo vermek zor değil.