sağlıklı beslenme

Şeker & Gluen  Basit Karbonhidrat, İçeren Gıdalar Diyabet Hastalığına Neden Olmakta.

Şeker & Gluten bağınlılık yaratarak sürekli yeme arzunuzu tetikler.

Abrahamson Metoduyla Tek Seansta Yemeden Duramadığınız Şekerli & Basit Karbonhidratlı gıdalara olan Yeme Arzunuz Sonlanır.

Canınız Şekerli Glutenli gıdaları çekmeyeceğinden Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı Kazanırsınız. 1 Yıl Boyunca Sizde Destek oluruz.

Diyabetik Beslenme ve Diyabet beslenme tedavisi:  Sağlıklı beslenme planınızı oluşturun. Diyabette Beslenme Modeli sağlıklı bir beslenmenin yolunu gösterir.

Diyabet diyetiniz, kan şekerinizi kontrol etmenize yardımcı olacak sağlıklı bir beslenme planıdır. 

Diyabet diyeti, doğal olarak besin açısından zengin, yağ ve kalorisi düşük sağlıklı bir beslenme planıdır. Anahtar unsurlar meyveler, sebzeler ve sağlıklı basit karbonhidratlardır.  Aslında, bir diyabet diyeti herkes için en iyi beslenme planıdır. Abrahamson Metodu bu metodu uygulamanıza destek olur. Diyabet beslenme tedavisi size sağlıklı bir örnek oluşturur.

Diyabet veya prediyabetiniz varsa,

doktorunuz muhtemelen sağlıklı beslenme planı geliştirmenize yardımcı olacak bir diyetisyen görmenizi tavsiye edecektir. Plan, kan şekerinizi (glikoz) kontrol etmenize, kilonuzu yönetmenize ve yüksek tansiyon ve yüksek kan yağları gibi kalp hastalığı risk faktörlerini kontrol etmenize yardımcı olur. Ekstra kalori ve yağ yediğinizde, vücudunuz kan şekerinde istenmeyen bir artış yaratır. Diyabetik beslenme de Kan şekeri kontrol altında tutulmazsa, yüksek kan şekeri seviyesi (hiperglisemi) gibi kalıcı sorunların sinir, böbrek ve kalp hasarı gibi uzun süreli komplikasyonlara yol açabileceği ciddi sorunlara yol açabilir. Diyabet beslenme tedavisi, sağlıklı yiyecek seçimleri yaparak ve yeme alışkanlıklarınızı takip ederek kan şekeri düzeyinizi güvenli bir aralıkta tutmaya yardımcı olabilirsiniz. Diyabette beslenme şekli önemlidir.

Diyabette beslenme

Diyabet beslenme tedavisinde, Tip 2 diyabetli çoğu insan için kilo kaybı, kan şekerini kontrol etmeyi kolaylaştırabilir. Sağlık açıdan fayda sunar. Kilo vermek istiyorsanız, Abrahamson metro ile hedefinize ulaşabilirsiniz.

Kan şekeri olarak da bilinen diyabet, yediğiniz yiyeceklerden gelir. Vücudunuz, kan dolaşımı sırasında şekerli yiyecekleri sindirerek kan şekeri oluşturur.

Enerji için kan şekeri kullanılır. Vücudunuzu hemen doldurmak için gerekli olmayan şeker, daha sonra kullanılmak üzere hücrelerde saklanır.

Kanınızdaki çok fazla şeker zararlı olabilir. Tip 2 diyabet, normal sınırlar içinde kabul edilenden daha yüksek kan şekeri seviyelerine sahip olan bir hastalıktır.

Yönetilmeyen diyabet kalbinizle, böbreklerinizle, gözlerinizle ve kan damarlarınızla ilgili sorunlara yol açabilir.

 

Diyabetik Beslenme ve Diyabet Diyeti

  • Basit Şeker tüketilmemeli
  • Basit Karbonhidrat tüketilmemeli (mısır, patates, pirinç, buğday-unlu gıdalar)
  • Sebze, protein, faydalı karbonhidratlar tüketilmeli.

Yemek yediğinizde ne olur ?

Vücudunuz yediğiniz her şeyi parçalar ve yiyecekleri farklı kısımlarında emer. Bu parçalar şunları içerir:

karbonhidratlar

proteinler

yağlar

vitaminler ve diğer besinler

Diyabet beslenme tedavisi, tükettiğiniz karbonhidratlar kan şekerine dönüşür. Ne kadar çok karbonhidrat yerseniz, yemeğinizi sindirip emdikçe bırakacağınız şeker seviyeleri o kadar yüksek olur.

Tüketilen sıvı formdaki karbonhidratlar katı gıdalardan daha hızlı emilir. Yani bir sodaya sahip olmak, kan şekeri seviyelerinizde bir dilim pizza yemekten daha hızlı bir artışa neden olacaktır.

Diyabet beslenme tedavisinde karbonhidrat sayımı

Rafine / kimyasal şekeri hayatınızdan çıkartmalı ve basit karbonhidratlı gıdaları kontrollü tüketmelisiniz.

Lif, şekere dönüştürülmeyen karbonhidratların bir bileşenidir. Çünkü sindirilemez. Lif, sağlık için önemlidir.

Protein, yağ, su, vitaminler ve mineraller karbonhidrat içermez. Karbonhidratlar kan şekeri seviyeleri üzerinde en büyük etkiye sahiptir.

Diyabetiniz varsa, karbonhidrat alımınız, kan şekeri seviyenizi yönetme konusunda göz önünde bulundurmanız gereken en önemli kısımdır.