sağlıklı beslenme

Şeker & Gluen  Basit Karbonhidrat, İçeren Gıdalar Diyabet Hastalığına Neden Olmakta.

Şeker & Gluten bağınlılık yaratarak sürekli yeme arzunuzu tetikler.

Abrahamson Metoduyla Tek Seansta Yemeden Duramadığınız Şekerli & Basit Karbonhidratlı gıdalara olan Yeme Arzunuz Sonlanır.

Canınız Şekerli Glutenli gıdaları çekmeyeceğinden Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı Kazanırsınız. 1 Yıl Boyunca Sizde Destek oluruz.

Diyabetik Beslenme:  Sağlıklı beslenme planınızı oluşturun. Diyabette Beslenme Modeli sağlıklı bir beslenmenin yolunu gösterir.

Diyabet diyetiniz, kan şekerinizi kontrol etmenize yardımcı olacak sağlıklı bir beslenme planıdır. 

Diyabet diyeti, doğal olarak besin açısından zengin, yağ ve kalorisi düşük sağlıklı bir beslenme planıdır. Anahtar unsurlar meyveler, sebzeler ve sağlıklı basit karbonhidratlardır.  Aslında, bir diyabet diyeti herkes için en iyi beslenme planıdır. Abrahamson Metodu bu metodu uygulamanıza destek olur. Diyabette beslenme size sağlıklı bir örnek oluşturur.

Diyabet veya prediyabetiniz varsa, doktorunuz muhtemelen sağlıklı beslenme planı geliştirmenize yardımcı olacak bir diyetisyen görmenizi tavsiye edecektir. Plan, kan şekerinizi (glikoz) kontrol etmenize, kilonuzu yönetmenize ve yüksek tansiyon ve yüksek kan yağları gibi kalp hastalığı risk faktörlerini kontrol etmenize yardımcı olur. Ekstra kalori ve yağ yediğinizde, vücudunuz kan şekerinde istenmeyen bir artış yaratır. Diyabetik beslenme de Kan şekeri kontrol altında tutulmazsa, yüksek kan şekeri seviyesi (hiperglisemi) gibi kalıcı sorunların sinir, böbrek ve kalp hasarı gibi uzun süreli komplikasyonlara yol açabileceği ciddi sorunlara yol açabilir. Sağlıklı yiyecek seçimleri yaparak ve yeme alışkanlıklarınızı takip ederek kan şekeri düzeyinizi güvenli bir aralıkta tutmaya yardımcı olabilirsiniz. Diyabette beslenme şekli önemlidir.

Diyabette beslenme Dip 2 diyabetli çoğu insan için kilo kaybı, kan şekerini kontrol etmeyi kolaylaştırabilir. Sağlık açıdan fayda sunar. Kilo vermek istiyorsanız, Abrahamson metro ile hedefinize ulaşabilirsiniz.

Diyabetik Beslenme

  • Basit Şeker tüketilmemeli
  • Basit Karbonhidrat tüketilmemeli (mısır, patates, pirinç, buğday-unlu gıdalar)
  • Sebze, protein, faydalı karbonhidratlar tüketilmeli.