Abrahamson Sigara Bırakma Methodu ile Sigaradan Kurtulmak Zor Değil

Sizi Arayalım

Detaylı bilgi ve randevu için bilgilerinizi bırakın sizi arayalım.





    SİGARAYI BIRAKMA İÇİN NE YAPMALIYIM

    Sigarayı Bırakmak İstiyorum

    Sigarayı Bırakmak için Öneriler; sizin için hazırladık. Sigarayı bırakmak istiyorum diyor musunuz ? Sigarayı bırakmaya hazır mısınız ?  Sigara kullanımı; hastalıklara sebep olduğu bilimsel olarak ispat edilmiş olması gerçeğine karşı insanlar tarafından idrak edilemeyen kötü bir alışkanlıktır.

    Sigarayı bırakabilirsiniz. 

    Sigarayı Nasıl Bırakırım ?

    Sigara bırakma metodu olan Abrahamson Metodu ile tek seansta %90 Üzerinde Başarı Oranı

    Dünyada 38 yıldır uygulanan Abrahamson metodu Türkiye’de 8 yıldır uygulanmaktadır, doğal yolla sigara bırakma uygulamasıdır. Bu süreçte  on binlerce danışan Abrahamson metodu ile sigarayı bırakmıştır. 1. seans sonunda danışanların %90 kadarı sigarayı bırakır. Yapılan takiplerde, sigaraya karşı ilgisizlik gözlemlenmiştir ayrıca bir çok danışan terapi sonrasında sigara kokusundan rahatsızlık duyduğunu hatta iğrendiğini belirtmektedir. Sigarayı bırakmak için geç olmadan adım atmalısınız.

    TEK SEANSTA BIRAKABİLİRSİNİZ

    Danışanlarımızın % 90 ı tek seansta sigarayı bırakmaktadır. Bize 1 saat 30 dakikanızı ayırmanız yeterlidir.

    38 YILDIR UYGULANAN SİGARA BIRAKMA METODU

    Abrahamson Metodu 41 ülkede uygulanmakta olup Türkiye’de 8 yıldır başarıyla faaliyet göstermektedir.

    TEK KOŞUL SİGARA BIRAKMA KARARINIZI ALMANIZ

    Sigarayı bırakmak için ön koşul sigarayı bırakma kararınızı almanızdır.

    YÜKSEK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

    Bütün danışanlarımız 1 yıl boyunca uzman danışmanlarımızın kontrolü altında olurlar. 1 yıl içerisinde tekrar sigara içilmesi durumunda ücretsiz olarak tekrar sigaraya bırakmaları sağlanır.

    SİGARA BIRAKMA METODU

    Abrahamson Metodu Bio Enerji temelinde bir çok farklı tekniğin kullanılmasıyla oluşmuştur.

    DOĞAL UYGULAMA

    Abrahamson Metodu doğal bir uygulama olup Hamilelik döneminde ve doğum sonrasında uygulanabilir.

    Sigarayı bırakmak için öneriler

    Sigarayı Nasıl Bırakırım Endişesi

    Sigarayı bırakmam için tavsiyeler;

    Sigarayı bırakmak için, 80’li yıllarda yapılan araştırmalar, sigara kullanımının nelere sebep olabileceğini gösterdi. Sağlığa zararlı olduğu görüldüğünde, Dünya Sağlık Örgütü sigaranın sağlığa verdiği ağır hasar konusunda farkındalığı yükseltmek için bildiri yayınladı.

    Sigarayı nasıl bırakırım Tüketilen sigara ve kullanıcı sayısını azaltmak için; sigara üreticileri, paketlerin üzerine büyük karakterlerle, sigara kullanımının sağlığımıza zarar verdiğini yazmaya mecbur kılındılar. Sigarayı bırakmak için kesin bir bilincin oluşması gerekmektedir.

    Sigarayı bırakmak için yapılması gerekenler; kullanıcılar sigarayı bırakmayı denediklerinde, içeriğindeki zararlı maddeler nedeni ile zorlu reaksiyonlara maruz kaldılar. Sigaranın içinde bağımlılık yaratan 4000 üzerinde kimyasal bulunmaktadır. Sigara Bırakma önerileri, bir çok insan, sigaranın zararlarını bilmesine rağmen içmeye devam eder. Bu istek, engellenemeyen arzı aslında beynimizin sigaraya bağımlı hale gelmesinden kaynaklanır. Sigaranın zararları farkındalığı arttırmıştır. sigara bırakma kararı gecikmesi erteleme bağımlılığını ortaya çıkartabilir.

    Sigarayı Nasıl Bırakırım ? Sigarayı Bırakmak Zor Değil

    Artık sigarayı bırakmak istiyorum diyor musunuz ? Abrahamson Metodu sigara bırakma önerileri hayatızı değiştire bilir.

    Sigarayı bırakmak için ne yapmalıyım ?

    Öncelikle sigarayı bırakmaya hazır olmanız gerekli. Vedalaşmaya hazır mısınız ?

    İsterseniz Günde 3 paket isterseniz günde 1 adet sigara için Sigara bırakma metodu olan Abrahamson Metoduyla bırakabilirsiniz. Sigaranın günümüzde neden olduğu hastalıkların etkisi artmaktadır. Dünyada sigaraya bağlı ölümler 1. sırada küresel bir tehdit haline gelmiştir. Acil sigara bırakma kararı, sağlığımız açısından önemlidir.

    Günlük yaşamın içerisinde karar almak kolay olmayabilir. Nitekim bırakma esnasında yaşanan psikolojik ve fizyolojik süreçle başa çıkmak, gündelik hayatın baskısı nedeniyle zordur. Abrahamson metodu dünyada özel sağlık merkezleri sıralamasında önemli bir yere sahiptir. Sigara bırakmak için, Abrahamson metodunu farklı ve başarılı olmasını sağlayan en önemli faktörleri bu şekilde sıralayabiliriz,

    • Tek seansta Sigara içme arzunuzun sonlanması
    • 1 Yıl takip ve hizmet garantisi ile sigara bırakma destek

    Sigara Bırakma Programı

    Sigarayı bırakmak için karar verdiyseniz, kararınızı asla ertelemeyin. Abrahamson Metodu bu süreçte sizin yanınızdadır.

    Sigarayı Nasıl Bırakırım

    Sigarayı bırakmak için destek ekibimiz sizi takip etmekte, sürecin başarısını hızlandırmaktadır.

    Sağlık Sorunları

    Sigaraya bağlı sağlık sorunları sürekli artmaktadır. Bütün hastalıklara yakalanma oranı sigarayla katlanır.

    DANIŞANLARIMIZDAN

    “10 yıldan fazla bir süredir sigara içiyorum ve bırakmaya çalışmanın, biraz başarılı olacağımın sonsuz döngüsünden geçiyorum ve daha sonra onlar çok güçlüydü çünkü tekrar özlemlerime teslim oldum. Abrahamson Metodunu denedikten sonra sigaraya olan arzum azaldı ve sigaradan uzaklaşıp onları geride bırakabildim! ”

    Tedavimden önce, iyi alışkanlıklar ve yeni hayatımla tutarlı olup olmayacağımı görmek için gergindim, ama dürüst olmak gerekirse, zihnim farklı bir yerdeydi. İlk seansımdan sonra, alıştığım aynı dürtü ve istek duymadım ve bu süreci çok kolay hale getirdi! “

    “Stresle biraz etkili bir şekilde başa çıkabileceğimi düşünürdüm, ancak vücudumda çok fazla hayal kırıklığı, endişe ve gerginlik olduğunu fark etmemiştim. Abrahamson Center ReBoot’u yaparken, hem zihinsel hem de fiziksel olarak bir ağırlık kaldırıldığını hissettim. Stresli durumların tümü bedenime ve aklıma zarar vermeden önce, eskiden olduğum kişiye geri döndüğümü hissediyorum. ”

    “Tüm tatlılara, makarnalara, ekmeğe süper bağımlıydım … Bütün diyetlerim başarısız oldu çünkü dürtü hissetmeye devam ettim ve günah işledim. Tedaviyi yaptım ve hiçbir şey koklamıyor gibiydim. Önümde tatlılar olabilir ve dürtü hissetmiyorum ”

    Sigarayı Bırakmak için ne Yapmalıyım ?

    Sigara bırakmak için  tavsiye arıyorum ? Öncelikle sizin sigarayı bırakmaya hazır olmanız gerekli, eğer hayatınıza sağlık katacak bu kararı aldıysanız Abrahamson metoduyla tek seansta sigarayı bırakabilirsiniz. Unutmayın Sigara bir bağımlılık maddesidir. Sigara bırakmak için nereden yardım alabilirim?  İçinde bulunan kimyasallar size sürekli tüketme hissi yaratır. Yavaş yavaş sizin sağlıksız bir hayata başlamanıza neden olur. İnsan ilk kez sigara içtiği an tütünde bulunan kimyasal maddeler tüm sistemlerine nüfuz eder. Beden bu maddeleri zehir olarak tanımlar ve aynı zehirlenmede olduğu gibi öksürme, boğulma, gözyaşlarından kusmaya kadar değişen tepkiler verir. Günlük sigara kullanımı devam ettikçe beden bu kimyasalları tanımaya başlar, beyindeki kimyasal maddeleri tanımlayan bölge artık bu maddelere alışır, işte alışkanlık (bağımlılık) da buradan gelmektedir. Beden kimyasalları tanıyıp alıştıkça, tepkisi artık ilk defaki gibi olmaz, azalır. Neyi kastediyoruz? Sigara ilk içildiğinde eğer başdönmesi yaptıysa, örneğin kişi başlangıçta sadece haftada bir sigara ile yetiniyorsa, aynı hissi her gün hissedebilmek için, zamanla daha fazla nikotine gerek duyar. Böylelikle sigara sayısı artmakla kalmaz bir sigara ile diğeri arasında geçen zaman da kısalmaya başlar. Sigarayı Bırakabilirsini

    Sigarayı Bırakmak için Nereden Yardım Alabilirim ?

    Unutmayın Abrahamson metodu ile sigarayı bırakabilirsiniz. Günümüzde en etkili sayılan tedavi, bir sonraki sigarayı yakma dürtüsünü, sigaraya olan teslimiyeti durduran enerji ile tedavidir. Enerji ile tedavide, bilgisayara tekrardan nasıl ayar (reset) yapılabiliyorsa aynı şekilde bedenin, alıştığı maddeleri tanımlayan bölgelerine de yeniden ayar yapılır. Böylelikle anne babasının sigara içmesinden rahatsız olan çocuğa tekrar temiz hava soluma hakkı tanınır! Bu nedenle, tütüne bağımlılıktan kurtulmak isteyen kişiye enerji ile tedavi tavsiye edilir. Çoğu kez bu tedaviyi alan kişi kendini sigaraya tamamen kayıtsız hisseder hatta iğrenmeye başlayabilir, pasif içme durumunda mide bulantısı bile hissedebilir. Sigara bırakıldığının ilk döneminde bedenin kandan nikotin artıklarını artması için bol su içmeye ve sigara dumanı olan yerlerden (pasif sigara kullanımı) uzak kalmaya dikkat edilmesi tavsiye edilir.

    Sigarayı Bırakmak İçin Yapılması Gerekenler

    Beden, bu zehirli kimyasalları zamanla daha etkili bir şekilde parçalayıp ayırmayı öğrenir. Günde 1-2 sigara ile başlayıp 1-2 paket sigara içmeye varan kişi, bedenini yavaş yavaş kimyasallara alıştırdığı için karar verdiği an sigarayı bırakabileceğini sanır. Eğer kendi kararı ile sigarayı bırakmak isterse, yine aynı şekilde yavaş yavaş, bedeni alıştıra alıştıra önce haftada bir sigara azaltarak sıfır sigaraya kadar gelebilir. Sigarayı bırakmak için ihtiyaç duyulanlar; Bu süreç birkaç ay sürebildiği için kendi kendine sigarayı bırakmaya çalışanların çoğu zayıf düşüp başarısız olurlar. Bu nedenle birçok kişinin “istersem sigarayı bırakırım” dediklerini duyarız ama gerçekte bırakmayı denemezler bile! Bırakmayı deneyenler, bıraktıkları an “kriz” dediğimiz sigarayı bırakma belirtileri ve çektikleri acı yüzünden tekrar içmeye başlarlar. Sigara bağımlılığından kurtulmak ve bu gereksiz alışkanlığı ilelebet kesmek için, alkol veya uyuşturucu bağımlılığında olduğu gibi tedaviye gerek vardır. Sadece bırakmayı istemek yeterli olmaz, yardım almak gerekir.