Göbek eritme yolları

Özellikle orta yaşlıların en büyük sıkıntılarından biri olan göbek yağları, dolayısıyla göbek eritme aslında çok da zor değil.

Göbek eritme konusunda Abrahamson metodu da, Şeker ve Gluten’i hayatınızdan çıkartarak size yardımcı olcaktır.

 

Zayıfsanız bile aşırı kilolu hacimli bir göbeğe sahip olabilirsiniz. Kilonuz ne olursa olsun zayıf ama göbekli olmak sizin sağlıklı olduğunuzun bir göstergesi değildir. Muhtemelen beslenme alışkanlığınıza dayalı özünde yağ yakım problemi olan bir sıkıntı yaşamaktasınızdır.

Kilosuz ama yağlı bir yapıya sahip olabilirsiniz. Çok ince bir vücudunuz olabilir fakat göbek ve göğüs bölgenizde aşırı yağlanmaya maruz kalmış olabilirsiniz.

Kısaca bunun nedeninin ne olabileceğine bakalım.

Kötü Gıda Seçimi: Eğer yüksek karbonhidratlı Gluten temelli, düşük proteinli ve şekerli gıdalar tüketiyorsanız Abur cuburlu ürünlere karşı engellenemeyen bir arzuya sahipseniz tatlı ürünlere hayır diyemiyorsanız göbek ve göğüs bölgesinde muhtemel yağlarınız vardır.  Göbek eritmek için şekerli ve glutenli ürünleri hayatınızdan çıkamalısınız.

Yağ, vücudunuz için acil durum deposudur. Düşük kalorili diyetler alırsanız, vücudunuz öncelikle kasları yakacaktır.  Yağlarınızdan kurtulmak için kardiyo ağırlıklı spor yapıyorsanız ve sporunuzu güce dayalı egzersizler ile birleştirmezseniz kas kaybına neden olur.

 

Önce kilo mu yoksa yağ yakımı mı önemlidir?  Göbek eritmede bu önemli bir faktördür.

Yağ yakmadan kilo kaybetmek size hiç bir şey kazandırmaz. Ya kilo vermeye ya da yağ yakımına konsantre olunmasında fayda var.

Eğer zayıf ama yağlıysanız, en iyisi kilo almaktır. Kilo artışı ile birlikte gelen kas kitlesi ve gücü ile yağ kaybetmek çok daha kolay. Bu yüzden önce kilo verin, sonra yağ kaybediniz.

Şimdilik fazla yağları göz ardı edin. Büyük miktarlarda yemek yiyip sert antrenman yaparak kilo alın. Sonra yağ kaybedersiniz.

Güçlenmek kas kaybını önler, kas kütlesini arttırır ve diyetinize daha iyi yapmanızı sağlar.

Eğer siz de bu durumdaysanız, önce kilo alın. Bir hedef ağırlığı belirleyin. Sonra yağ kaybına odaklanın.  Beslenme kuralını uygulayın ve daha da güçlenmeye devam edin. Protein ve sebze ağırlıklı beslenirken Gluten ve Şekerli ürünlerden tamamen uzak durun.  Hızlı yağ kaybedeceksiniz.

2 haftada bir kendinizi tartın. Bir eğitim günlüğü tutun.

Kardiyo üzerine:
Kuvvet antremanı ve diyeti olmayan kardiyolar işe yaramaz. Aşırı kardiyo yağ değil kaslarınızı eritecektir. Kas kaybını önlemek ve kas kütlesini artırmak için ağırlık kaldırın. Kilo almak ve kas kurmak için gluten ve şekersiz ve protein bazlı çok yemek yiyin.

Kardiyo, yağ kaybı evresinde egzersize ve diyetin doğru olması durumunda fayda sağlayacaktır.
Kilo verme aşaması sırasında: Sürekli + 5000kcal / gün yiyebiliyorsanız, yalnızca kardiyo yapabilirsiniz. Aksi halde kilo almanızı zorlaştıracaksınız.

Önce kilo verin, sonra yağ kaybediniz.

Abrahamson metoduyla nasıl kilo verebileceğinizi daha detaylı bir şekilde öğrenmek isterseniz, 0212 9319323 ya da 0850 202 6 202 numaralı danışma hatlarımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.