Şekersiz ve Karbonhidratsız Beslenme

Şekersiz ve Karbronhidratsız beslenme Modeli oluşturmak için ne yapmalısınız ?

Abrahamson Metodu ile tek seansta şeker yeme arzunuz sonlanır ve basit karbonhidratlara olan yeme arzunuzu kontrol altına alırsınız.

ayrıca 1 yıl boyunca uzman danışmanların kontrolünde olursunuz.

Kimyasal şeker ve zararlı karbonhidratlar, kan şekerinizi yükselterek aniden düşmesine neden olur. Kan şekerinizdeki ani iniş ve çıkışlar sürekli acıkmanıza neden olan bir kısır döngü yaratır.

Şeker sürekli yeme arzusu oluşturur, Şeker bağımlılığından kurtulmak destek almadan mümkün olmayabilir. Hem şeker bağımlılığı hemde karbonhidrat bağımlılığı tedavisi tek seansta gerçekleşir. Abrahamson Metodu şeker bağımlılığı kurtulma yöntemidir.

Şekersiz Karbonhidratsız Beslenme Modeli Nasıldır ?

  • Kimyasal Şeker hayatınızdan tamamen çıkar. Şeker ihtiyacınızı doğal şekerden alırsınız.
  • Zararlı karbonhidratlar ( Un, Prinç, Patates, Mısır ) Kan şekerinizi hızlı yükselterek açlık dengenizi bozar. Abrahamson Metodu ile 1 ay bu gıdalar tüketilmez. 1 Ay sonrasında danışmanlarımızın kontrolünde yiyebilirsiniz.

Şekersiz ve karbonhidratsız beslenme

Şekersiz ve unsuz beslenme sağlığınızı hızla düzeltir. Abrahamson metoduyla Şekersiz ve karbonhidratsız beslenmek isteyenler için ?

  • Kimyasal şekeri hayatınızdan çıkartın
  • Kan şekerinizi yükselten zararlı karbonhidratları kontrol altına alın.

Rafine Şeker içeren bazı gıdalar

  • Kekler ve kahveli kek gibi kahvaltı hamur işleri
  • Kurabiye ve kek gibi unlu mamuller
  • Dondurma ve şerbet gibi dondurulmuş ikramlar

Doğal Şeker Zararlı mı ?

Vücudumuzun belli bir oranda şekere ihtiyacı vardır. Bu ihtiyacınızı Doğal şekerden sağlayabilirsiniz.

Bazı doğal şeker çeşitleri

  • Hurma ve kuru üzüm gibi kuru meyveler
  • İlave meyve veya diğer tatlar ile yoğurt

Gıda etiketlerini okumaya başlayın

Şekersiz bir yaşam tarzına geçmek genellikle bir öğrenme eğrisi taşır. Süpermarket raflarında bulunan ürünlerin çoğunda olmasa da çoğunda gizli şeker var.

İçinde Doğal Şeker Bulunan Besinler 

  • Kuru fasulye
  • Nohut
  • Kestane
  • Meyveler

Şekerin kod adlarını öğrenin

Şekerin pek çok gizli takma adı vardır ve onu diyetinizden tamamen çıkarmak için hepsini öğrenmeniz gerekir.

Genel bir kural, “ose” ile biten bileşenlere dikkat etmektir – bunlar genellikle kimyasal şeker formlarıdır.

  • glikoz
  • maltroz
  • sakaroz
  • dekstroz
  • fruktoz
  • laktoz

Malt şekeri gibi açıkça etiketlenmiş şekerlere ek olarak, madde başka birçok formda olabilir.

  • Şeker kamışı
  • sabır otu
  • mısır, pirinç, malt ve akçaağaç gibi şurupla
  • meyve suyu konsantresi
  • maltodekstrin

https://www.bepositive.com.tr/sekersiz-ve-karbonhidratsiz-beslenme/

Yapay tatlandırıcılardan kaçının

Yapay tatlandırıcılar, gerçek şekerden 200 ila 13.000 kat daha tatlı olabilir. Bu, beyninizi gerçekten şeker yediğinizi düşünmesi için kandırabilir.

Uzun vadede, bu ikameler şeker yeme isteğini tetikleyerek yeme planınıza bağlı kalmanızı zorlaştırabilir.

Yaygın şeker ikameleri şunları içerir:

  • stevya
  • splenda
  • Eşit
  • Nutratatlı

Genellikle yemek pişirmek ve fırınlamak için şeker ikamesi olarak pazarlansalar da, genellikle bazı gıda ürünlerinde içerik olarak kullanılırlar.

Zararlı şekerler arasında İzlenecek malzemeler şunları içerir:

  • sakarin
  • aspartam
  • neotam
  • sukraloz
  • asesülfam potasyum

Genellikle şekersiz, düşük şekerli veya düşük kalorili olarak satılan ürünlerde şeker ikameleri bulunur.

Şeker, kokain kadar bağımlılık yapabilir.

Önemli olan sadece ne yediğiniz değil. Aynı zamanda ne içtiğinizdir.

Aşağıda bulunan içecekler kimyasal şeker içerebilir

  • soda
  • meyve suları
  • aromalı kahve
  • aromalı süt
  • aromalı çay
  • sıcak çikolata
  • tonik

Kokteyller ve yemek sonrası likörler de şeker bakımından yüksektir.

Şeker eklemeden daha fazla lezzet katın

Şekeri diyetinizden çıkarmak, lezzeti ortadan kaldırmak anlamına gelmez. Yemeklerinize biraz çeşitlilik katmak için baharatlara, çeşnilere ve diğer doğal malzemelere bakın.

Örneğin, bir fincan kahvenize bir çubuk tarçın atın veya bir fincan aromasız yoğurdun üzerine baharat serpin.

Vanilya başka bir seçenektir. Özü, şekerle tatlandırdığınız yiyeceklere lezzetli bir lezzet katabilir ve çekirdeğin tamamını buzlu kahve veya çay demlemek için kullanabilirsiniz. Basit karbonhidratsız ve şekersiz beslenme daha kaliteli bir beslenme alışkanlığı sağlar.

Aç Kalmayın

Kimyasal şekeri hayatınızdan çıkardıktan sonra, aynı besinleri sağlayabilecek diğer yiyecekleri ve doğal şekeri menünüze eklemek önemlidir.  1 ay şekersiz beslenme elbette faydalıdır ancak asıl olan kimyasal şekeri hayatınızdan çıkartmanız ve yaşam şekli yapmanızdır.

Örneğin, meyveler genellikle A vitamini, C vitamini ve lif bakımından yüksektir. Sebzeler, birçok meyve porsiyonunun yerini kolayca alabilir.

Şekersiz Beslenme sonuçları Nelerdir ?

Şekersiz beslenme faydaları; Şeker ve karbonhidrat sağlığınızı bozar. 

  • Kan şekeriniz normalleşir
  • Sürekli açlık duygusu oluşmaz
  • psikolojiniz, kaygı ve endişe azalır
  • Enerjiniz artar
  • Bağırsak sisteminiz düzelir
  • Kas ağrıları azalır.

Şeker Diyetinde Patates Yenir mi ?

Patates yüksek oranda şeker içerir. Eğer kimyasal şeker kullanıyorsanız ve patates tüketiyorsanız, kan şekeriniz olumsuz etkiler. Abrahamson Metodu ile şeker yeme arzunuz sonlanır ve patates gibi zararlı karbonhidratları kontrollü yiyebilirsiniz.

Ekmek ve şekeri kesmek kilo verdirir mi ?

Ekme zararlı karbonhidrat grubundadır. yani kan şekerinizi yükseltir. ekmek ve şeker sizin sürekli acıkmanıza neden olur. Unsuz şekersiz beslenme sağlığınızı destekler. Şekersiz karbonhidratsız tatlılar bu süreçte size destek olur.

Şeker diyetinde meyve yenir mi ?

Vücudunuzun şekere ihtiyacı vardır. İhtiyaç duyduğumuz doğal şekeri meyvelerden alabilirsiniz. Ancak aşırı meyve yemek şekerinizi olumsuz etkiler. Şekersiz ve karbonhidratsız beslenme ile sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir