sigarabirak

Sigarayı Bırakmak İçin Geç Kalmadınız

Dünya Sağlık Örgütü tarafından tütün mücadelesi kapsamında 1987 yılından bu yana 9 Şubat “Dünya Sigarayı Bırakma Günü” olarak kabul ediliyor.

9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü

Sigara içenler hem sigarayı bırakmak isterken bir yandan da sigara bırakma düşüncesinden korkarlar. Ama neden ? Özellikle son sigaralarını içtiklerini düşündüklerinde bu korku daha da artar. Sigara içmek düşünüldüğü kadar hafife alınacak bir alışkanlık değildir, karmaşık be birden çok etkenin neden olduğu bir bağımlılık türüdür. Çok güçlü bir bağımlılık olan Nikotin de Dünya Sağlık Örgütü tarafından tıbbi bir hastalık olarak tanımlanmaktadır ve tedavi edilebilir. Kendi iradesi ile sigara bırakanların sadece %2 si sigarayı bırakabiliyor geri kalan ise 2 yada 3 ay içinde tekrar sigaraya başlıyor.Bu nedenle sigara bırakma kararını verdikten sonra destek alarak kararlılığınızı sürdürün
ilk sigarayı içtiğiniz gün beyin artık sigarayı öğreniyor.Sigarayı bırakma düşüncesinin zorlayıcı olma sebebi yalnızca nikotin yoksunluğu hissedileceği düşüncesini içermez. Nikotin bağımlılığı güçlü bir kimyasal etkidir.

Sigara bırakma için bir çok yöntem olmasına karşı bağımlılar sigara bırakmak için sürekli bir arayış içinde ve sigara bıraktıktan sonra nasıl bir hayatları olacaklarının hayalini kurmaktalar.

Sigara bırakmak sağlığınız için sayısız faydalar getirecekken yapılan bilimsel çalışmalar sigarayı ilerleyen yaşlarda bile bırakmanın insan sağlığı üzerinde pek çok etkisinden bahsetmekte..

Sigarayı bırakmak için hiçbir zaman geç kalmış değilsiniz. Sigarasız bir hayatın sizin, çevreniz ve çocuklarınız için sunacağı sağlıklı yaşam fırsatını Abrahamson Metodu ile yakalamak mümkün.

İlaçlar, telkinler gibi sigara bırakma yöntemlerine gerek duymadan alternatif tıbbın sunmuş olduğu özel enerji çalışması ile sigara bağımlılığı ve buna bağlı davranış biçimlerinden %80 başarı oranı ile tek seansta kurtulabilirsiniz.