Nasıl Kilo Verebilirim?

ABRAHAMSON METODUYLA YEMEDEN DURAMADIĞINIZ SAĞLIĞINIZ İÇİN ZARARLI ŞEKERLİ & GLUTENLİ  AKLINIZDAN ÇIKARTARAK ZORLANMADAN SAĞLIKLI KİLO VEREBİLİRSİNİZ.

 

Nasıl kilo verebilirim sorusu, günümüzde milyonların kafasını kurcalıyor.

Kilo vermenin birçok tekniği bulunduğu bilinmektedir ancak bunların çoğu kişiyi aç bırakarak tatminsizlik yaratmaktadır. Aç kalarak kilo verme konusunda güçlü bir iradeniz olabilir ancak bu sizin daha sağlıklı ve kalıcı kilo vermenizi sağlamaz. Önemli olan yeme alışkanlıklarınızı hayat tarzı haline getirmenizdir. Sağlıklı yeme alışkanlığı kilo vermeyenin yanı sıra çok daha fit ve enerjik olmanızı sağlayacaktır.

Nasıl kilo verebilirim endişesi taşıyorsanız,  Abrahamson metodu bu konuda size yardımcı olabilir.

0212 7061710 – 0506 1135655 

Kilo vermenin bilimsel olarak 3 basit kuralı vardır.

Tüm dünyada binlerce insanın kilo vermesine yardımcı olmuş olan Abrahamson metodu ile iştahınızı azaltabilirsiniz.

Abrahamson metoduyla aç kalmadan çabuk ve kalıcı şekilde kilo verebilir, aynı zamanda metabolik sağlığınızı iyileştirebilirsiniz.

Kalıcı ve sağlıklı bir şekilde, nasıl kilo verebilirimin cevabı aslında 3 adımlı bir planda yatıyor.

 

1. Şekerler ve Gluteni kesin

En önemli adım şekeri ve glutenli ürünleri hayatınızdan çıkartmanızdır.

Bunlar insülin salgısını en çok uyaran gıdalardır. Bilginiz olsun, insülin vücutta ana yağ depolayan hormondur.

İnsülin düştüğünde, yağın yağ depolarından çıkması daha kolay olur ve vücut karbonhidrat yerine yağ yakmaya başlar.

İnsülinin düşürülmesinin bir diğer yararı, böbreklerinizin şişmeden ve gereksiz suyun ağırlığını azaltan fazla miktarda sodyumun ve su bazlı ödemin temizlemesidir.

Glutensiz Şekersiz yemek alışkanlığının kazanılmasının ilk haftasında, hem vücut yağında hem de suda 10 kilo (bazen daha fazla) kadar kilo vermeniz mümkündür.

Glutenli gıdaları hayatınızdan çıkartarak, insülin değeriniz düşürebilir ve açlık çekmeden otomatik olarak daha az kalori tüketmeye başlayabilirsiniz.

Basitçe söylemek gerekirse, insülin seviyenizi düşürdüğünüzde yağ kaybı “otopilot” ‘ta kalır.

Not:

Diyetinizden şekerleri ve Gluteni çıkartmak çıkartmak insülin seviyenizi düşürür, iştahınızı keser ve aç olmadan kilo vermenizi sağlar.

2. Protein, yağ ve sebze yiyin

Yemeklerinizin her birinde bir protein kaynağı, yağ kaynağı ve düşük karbonhidratlı sebzeler bulunmalıdır.

Protein Kaynakları:

  • Kırmız et (Dana, sığır, kuzu vs…)
  • Deniz mahsulleri: Levrek, Uskumru, Çipura, Hamsi, Somon, alabalık, karides, ıstakoz vb.
  • Yumurtalar – Omega-3 zenginleştirilmiş veya mera yumurtaları en iyisidir.

Bol miktarda protein yemenin önemi abartılamaz.

Abrahamson metodu ile gece yarısı atıştırma arzusunuz sonlanacaktır. Yeme alışkanlığınızı protein ve sebze tüketimi ile 441 kaloriye çekebilir ve hızlı kilo vermenizi sağlayabilirsiniz.

Düşük Karbonhidratlı Sebzeler:

  • Brokoli
  • Karnabahar
  • Ispanak
  • Lahana
  • Brüksel lahanası
  • Marul
  • Salatalık
  • Kereviz

Tüm liste burada.

Bu düşük karbonhidratlı sebzelerle tabağınızı yüklemekten korkmayın.

Et ve sebze ağırlıklı bir beslenme tarzı, sağlıklı olmanız gereken tüm lifleri, vitaminleri ve mineralleri içerir. Diyette tahıllar için fizyolojik bir ihtiyaç yoktur.

Yağ Kaynakları:

  • Zeytinyağı
  • Tereyağı
  • Hindistan cevizi yağı
  • Avokado yağı

Günde 2-3 öğün yemek. Öğleden sonra kendinizi aç hissederseniz, 4. öğünü ekleyebilirsiniz.

Doğal yağ tüketiminden korkmayın, hem düşük karbonhidratlı hem de düşük yağlı yapmayı denemek başarısızlık için bir reçetedir. Bu sizi perişan hissettirir ve planı terk etmenize neden olabilir.

Kullanılacak en iyi yağ, hindistan cevizi yağıdır. Hindistan cevizi yağı, özellikle orta zincir trigliseritler (MCT’ler) olarak adlandırılan vücudun ihtiyaç duyduğu yağlar açısından bilhassa zengindir. Bu yağlar diğerlerinden daha uygundur ve metabolizmayı hafifletebilirler.

Bu doğal yağlardan korkmanın hiçbir sebebi yok, yeni çalışmalar, doymuş yağın kalp hastalık riskini hiç yükseltmediğini gösteriyor.

3. HAREKET

Nasıl kilo verebilirim diyorsanız, kilo vermenin önemli koşullarından biri hareket etmektir.

Egzersiz ve vücut hareketliliğini sağlayarak birkaç kalori yakacak ve metabolizmanızın yavaşlamasını önleyeceksiniz, ki bu ağırlık kaybetmenin ortak bir yan etkisidir.

Koşu, yüzme veya yürüyüş gibi daha kolay kardiyo egzersizleri yapmak yeterli olacaktır.

 

Ağırlık kaldırma gibi bir çeşit direnç eğitimi yapmak en iyisidir. Şayet bu tür bir spor sizin için uygun değilse, bunun yerine kardiyo egzersizleri de işe yarar.

pirinç, patates, tatlı patates, ve bazı meyve gıdalar gluten ve basit şeker içermesede, kilo verimini sağlamak için ilk ay tüketilmez.

Abrahamson metoduyla nasıl kilo verebileceğinizi daha detaylı bir şekilde öğrenmek isterseniz, 0212 7061710 – 0506 1135655  numaralı danışma hatlarımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.